Tuesday, June 26, 2007

My 9 Names - I was bored


2. YOUR GANGSTA NAME: (first 4 letters of real name plus izzle.)

3. YOUR DETECTIVE NAME: (fav color and fav animal)
Red Cat

4. YOUR SOAP OPERA NAME: (your middle name and street you live on).
Elizabeth 83rd

5. YOUR STAR WARS NAME: (the first 3 letters of your last name, first 2 letters of your first name.)
Married: Berti .... Maden: Goeti

6. YOUR SUPERHERO NAME: (Your 2nd favorite color, and favorite drink)
Green Mt Dew

7. YOUR ARABIC NAME: (2nd letter of your first name, 3rd letter of your last name, 1st letter of your middle name, 2nd letter of your moms maiden name, 3rd letter of you dads middle name, 1st letter of a siblings first name, and last letter of your moms middle name)
Married: Ireiata ....... Madien: Ieeiata

8. YOUR WITNESS PROTECTION NAME:( Parents middle names)
Charles Maria

9. YOUR GOTH NAME: (black, and the name of one of your pets)
Black Slayer

Repost as my 9 names

Question Thingy ... Again, I know.

Single or Taken: Taken
Siblings: One half brother, One half sister, One step sister
Eye color: Blue
Shoe size: 9 womens
Height: 5' 4"
What are you wearing right now: Shorts and a tshirt
Kind of pants: I like jeans when I am out and about in public or heck even PJ pants, whatever is comfortable.
Number: 7
Animal: Cat
Drink (non alcoholic): Mountain Dew
SAYING: Cookies!
Sport: Hockey, Basketball, NASCAR, a few others :)
Month: December
Juice: Apple or Orange
Have You Ever. . .
Given anyone a bath: Yeah.
Bungee Jumped?: Nope
Made yourself throw-up?: Yeah when I got drunk this one time.....
Gone skinny dipping?: No.
Eaten a dog?: Um no......
Loved someone so much it made you cry?: Yes..
Broken a bone? Nope.
Played truth or dare?: Yes..
Been on a plane?: No.
Been in a hotub?: Yep
Swam in the ocean?: I may have once or twice
Fallen asleep in school?: Oh yeah. Who doesn't?
Ran away?: Mhm... few times
Broken someone's heart?: I'm sure I have..
Cried when someone died?: Yes.
Cried in school? Um.. I don't remember honestly.
Fell off your chair?: Haha Yes.. it hurt to.
Sat by the phone all night waiting for someone to call?: Yes, I always have the phone sitting by me all day/night... does that count?
Saved AIM conversations?: I did.. they are gone though.
Saved e-mails? Yeah lol..
Made out with JUST a friend?: No not that i remember.
Used someone?: Heck No, its not who I am.
What is. . .
Your good luck charm?: Im not really sure im sure I have a few things.
Last thing you ate? Some chips and cheese dip
What kind of shampoo/conditioner do you use?: temptation 3 in 1's from work or anything I have
Ever Had. . .
Chicken pox: Yes, a couple times actually.
Sore Throat: Yes, who hasn't?
Stitches: Yes, all around my mouth from a dog biting me as a kid, have the scars to prove it :(
Broken nose: Nope!
Do You. . .
Believe in love at first sight: Yes
Long distance relationships: It could only work if you REALLY fucking care/love the person.
Like school?: I miss it sometimes :(
Who was the last person that called you?: Jill.
Who was the last person you slow danced with?: That was years ago :( I don't remember
Who makes you smile the most?: Many people.
Who knows you the best?: At this point in my life prolly a few of my best friends....
Do you like filling these out: Yeah Its all good :)
Do you like yourself: yes I do
Do you get along with your family: Just my grandparents, but thats good enough for me. :)
Are You. . .
Obsessive Compulsive?: Sometimes I think
Suicidal?: Uh no.
Final Questions:
Hated someone in your family: Hate is a strong word.. but Yes.
Gotten any awards?: Yep yep!.
Where do you want to get married?: I am married but Ive always wanted to get married in front of a waterfall :)
Good driver?: Don't drive
Good Singer?: Haha I sing but I don't know if Im good, i been told I am....
Have a lava lamp?: I did once... I miss it....
How many remote controls are in your house? 3 I think
When you last showered: This morning
Scary or Funny Movies?: both.
Chocolate or Vanilla?: Chocolate
Skiing or Boarding?: Not sure lol
Summer or winter?: I love winter, as long as I am inside....
Diamond or pearl?: Diamond :)
Pepsi or Coke?: Pepsi!
Phone or in person?: I rather In person, but in some cases phone does well for now. :)
Are you oldest, middle or youngest?: Oldest.
Today did you
1. Talk to someone you liked?: YES!
2. Buy something: Nope, but I will tomorrow.
3. Get sick?: No.
4. Talked to an ex?: No.
5. Miss someone?: I miss so many people...
Last person who
6. Slept in your bed?: Joel and my 5 cats =P
7. Saw/heard you cry?: Brandon...
8. Made you cry?: Prolly myself cause of me being worried about alot of things atm
9. Went to the movies with?: Joel & Forrest - I think it was to see Ultra Violet ages ago lol
10. Ever been in a fight with your pet?: Yeah...
11. Been to Mexico?: No
12. Been to Canada?: Um yeah duh im Canadian =P
13. Been to China?: No
Random. . .
14. Do you have a crush on someone right now?: Yeah...
15. What book are you reading now?: Not reading a book, reading comics ^_^ SPIDERMAN!
16. Best feeling in the world?: True happiness, True Love, Respect etc...
17. Future KIDS names?: Serenity May is one for sure for a girl.... Not sure about others
18. Do you sleep with a stuffed animal?: No... I sleep with 5 cats
19. Favorite sports to watch?: Football and Nascar and Hockey and Basketball... list goes on... lol
20. Piercing/Tattoos?: I have 4 Piercings
21. What are you most scared of?: Being alone, Not having my hopes/dreams come true
22. Who do you really hate? not sure
23. Do you have a job? Yes.
24. Have you ever liked someone you didn't have a chance with? Yup, highschool days.
34. Are you lonely right now? Yeah... yeah I am..
35. Where are you?: My living room.
36. What are you doing?: Stupid question... I'm doing this survey
37. Do you have problems?: Yup everyone does
38. Song that's stuck in your head right now? ... honestly ... does a City Of Heroes zone song count?
40. Have you ever been on radio/TV?: Yep.
41. Have you ever been in a "mosh-pit"?: Yes.
What's the first things you notice about the opposite sex?: There smile and eyes.
Your Favorite Food?: Anything thats good =P
Ever been so drunk that you don't remember the night before? Nope I remember :)
Dogs or cats?: cats.
Favorite Flower?: Roses but Im really not that picky
How many pillows do you sleep with?: I lost count honestly, I love my pillows :D
Who are you missing right now? alot of ppl......... Joel, all my friends in AZ, My grandparents :(

Monday, June 25, 2007

Call Me Curious .. .. ..


70% Compatible

? Tina and Joel have been romantically-together for awhile now, indicating a degree of compatibility. The age difference may create some difficulties in terms of compatibility. However, similar personality descriptions are a plus. Their difference of faith may cause friction. And the fact that Joel smokes could be an issue. That they are both gamers is a plus. The fact that Tina is a big sports fan could be divisive, in terms of how the couple spends their time. Their astrological signs are in harmony, though, which is a plus. Their common love of animals is another good thing. And their views on children are similar. Tina and Joel are somewhat compatible overall. There are definitely some rough spots, but those can be overcome with love and dedication. ?

Dating Compatibility Test on Dating Diversions

Sunday, June 24, 2007

Military Life

It may take you two minutes to read this, but if you do not take the time to read this you are one of the people this post is talking about.


You stay up for 16 hours

He stays up for days on end.

You take a warm shower to help you wake up.

He goes days or weeks without running water.

You complain of a "headache", and call in sick.

He gets shot at as others are hit, and keeps moving forward.

You put on your anti war/don't support the troops shirt, and go meet up with your friends.

He still fights for your right to wear that shirt.

You make sure you're cell phone is in your pocket.

He clutches the cross hanging on his chain next to his dog tags.

You talk trash about your "buddies" that aren't with you.

He knows he may not see some of his buddies again.

You walk down the beach, staring at all the pretty girls.

He patrols the streets, searching for insurgents and terrorists.

You complain about how hot it is.

He wears his heavy gear, not daring to take off his helmet to wipe his brow.

You go out to lunch, and complain because the restaurant got your order wrong.

He doesn't get to eat today.

Your maid makes your bed and washes your clothes.

He wears the same things for weeks, but makes sure his weapons are clean.

You go to the mall and get your hair redone.

He doesn't have time to brush his teeth today.

You're angry because your class ran 5 minutes ove r.

He's told he will be held over an extra 2 months.

You call your girlfriend and set a date for tonight.

He waits for the mail to see if there is a letter from home.

You hug and kiss your girlfriend, like you do everyday.

He holds his letter close and smells his love's perfume.

You roll your eyes as a baby cries.

He gets a letter with pictures of his new child, and wonders if they'll ever meet.

You criticize your government, and say that war never solves anything.

He sees the innocent tortured and killed by their own people and remembers why he is fighting.

You hear the jokes about the war, and make fun of men like him.

He hears the gunfire, bombs and screams of the wounded.

You see only what the media wants you to see.

He sees the broken bodies lying around him.

You are asked to go to the store by your parents. You don't.

He does exactly what he is told even if it puts his life in danger.

You stay at home and watch TV.

He takes whatever time he is given to call, write home, sleep, and eat.

You crawl into your soft bed, with down pillows, and get comfortable.

He tries to sleep but gets woken by mortars and helicopters all night long.

If you support your troops, re-post this with "military life"

If you don't support your troops well, then don't re-post

Keys to My Heart . . . .

The Keys to Your Heart

You are attracted to those who are unbridled, untrammeled, and free.

In love, you feel the most alive when things are straight-forward, and you're told that you're loved.

You'd like to your lover to think you are stylish and alluring.

You would be forced to break up with someone who was insecure and in constant need of reassurance.

Your ideal relationship is lasting. You want a relationship that looks to the future... one you can grow with.

Your risk of cheating is zero. You care about society and morality. You would never break a commitment.

You think of marriage as something precious. You'll treasure marriage and treat it as sacred.

In this moment, you think of love as something you can get or discard anytime. You're feeling self centered.

Saturday, June 23, 2007

Another Question Thing - Thanks Muuz

Tired of all of those surveys made up by high school kids?

'Have you ever kissed someone?'

'Missed someone?'

'Told someone you loved them?'

'Drank alcohol?'

Here are 50 questions for the people who are a little more "mature"...

1. What bill do you hate paying the most?
I don't have a credit card anymore - THANK GOD! I am never getting one again! But bills I hate paying.... Just the normal bills but in the summer I hate paying the power bill.

2. Where was the last place you had a romantic dinner?
Never had one..

3. If you could go back and change one thing what would it be?
All things happen for a reason, although I would like to change a few things I rather not I wouldn't be who I am today

4. Name of your first grade teacher?
Mrs Patakey (think i spelt it wrong though) - pretty sure that was her name

5. What do you really want to be doing right now?
Im fine with doing this accually :)

6. What did you want to be when you were growing up?
I have always thought of myself as a teacher until grade 5 then i wanted to be a doctor then at grade 9 wanted to be a vet then a chef... now.... stay at home mom does that count?

7. How many colleges did you attend?
None so far.

8. Why did you choose the shirt that you have on right now?
Its comfortable.

Its outrageous.

11. If you could move anywhere right now and you could take someone with you, who would you go with?
Heh um... I wanna be alot of diffrent places atm, all my friends are in AZ.... why did you have to ask this question!

12. First thought when the alarm went off this morning?
If I have to work - Oh god turn it off more sleep please......
If I don't have to work - The alarm isn't on I wake up when I want

13. Last thought before going to sleep last night?
Free RPG day tomorrow..

16. What errand/chore do you despise?
Um... yardwork, I am not wanting to clean my basement either im scared to what im gonna find down there... its stuff my husband has had down there b4 we got married 2 years ago... scarey place!! O.O;;

17. If you didn't have to work, would you volunteer?
Yeah, it helps pass the time. Some times it helps people out and makes them happy.

18. Get up early or sleep in?
Early.. about 9-9:30am is a good time for me ... sleep in? when I do its usually 11 noon... maybe 1

19. What is your favorite cartoon character?
Sailor Moon.

20. Favorite thing to do at night with a girl/guy:
Cuddle, watch movies, play games ^_^

21. Have you found yourself yet?
In order to find one's self, one's self must be lost, right? I have yet to be lost... so... - Nice Trev lol

22. When did you first start feeling old?
Uhm.. after i hurt my back at work 3 times.

23. Favorite 80's movie?
I have a few....

24. Your favorite lunch meat?

25. Favorite thing to get at the grocery store
Food? lol

26. Beach or lake?
I <3 Sunsets on the beach although lakes are nice too... choices choices lol.

27. Do you think marriage is an outdated ritual?
No, I don't, more people need to take it seriously.

29. Favorite guilty pleasure?
Hmm.. not sure

30. Favorite movie you love you wouldn't want anyone to find out about?
I could careless if people know what movies I like.

31. What's your favorite drink?
Mmm... mountain dew...

32. Cowboys or Indians?

33. Cops or Robbers?
32 & 33 remind me of games from my youth heh.

34. Who from high school would you like to run into?
A lot of people. Even the ones I went to school with at LKCS, expecally the ones that made fun of me.

35. What radio station is your car radio tuned to right now?
Um... 980 KMBZ - news/Darla J

36. Norm or Cliff?
In the words of The Pepsiman..... BUH?.

37. The Cosby Show or the Simpsons?
Both are funny. Though I prefer Simpsons

38. Worst relationship mistake that you wish you could take back?
No Comment

39. Do you like the person who sits directly across from you at work?
I hardly sit at work... but I like all the people I work with ^_^

40. What famous person would you like to have dinner with?
Hmm.. good question there is quite a few

43. Have you ever had to use a fire extinguisher for its intended purpose?
Nope, never operated one.

44. Last book you read for real?
Comics count?

45. Do you have a teddy bear?
Teddy bear... yeah somewhere.

46. Strangest place you have ever brushed your teeth?
I wouldn't call it strange but in the bedroom count?..

47. Somewhere in California you've never been and would like to go.
All of it lol.

48. Do you go to church?
I had alot as a kid, started falling asleep in my earily teens never went back after that.

49. At this point in your life would you rather start a new career or a new relationship?
I refuse to choose between a relationship and a career.

50. Just how OLD are you
19 :) turning 26 in december

Question Thingy - Thanks AL

1) How many keys are on your keychain?

2) If you were given a canvas and watercolors, what would you paint?
-Depends on my mood but whatever comes to mind

3) What do you regard as the most repulsive form of music?
-I listen to everything and anything

4) Whose mind, besides your own, would you like to control?
-Haha, I have enough trouble controlling my own mind, but if I had to choose, hehe if you only knew ;)

5) What is the most dangerous occupation?
-I would think military, cops, security guards... anything that deals with the laws of life, prolly even nurses and doctors too, but any job is dangerous if your not careful

6) What is the first thing you do when you get out of bed?
-Hit the bathroom usually, lol.

7) What do you consider the greatest threat to mankind?

8) If you could project yourself into the past, where would you go?

Burning times sound cool but I wouldn't go cause I know id be burned at the stake, hmm good question though

9) What are you thankful you're not doing right now?
-well i have to go to work in a few so im glad im not at work ........ YET.

10) What is your favorite kind of candy?
-Hmm... chocolate of sometype! but Skittles or Starburst are good too... strawberry ones!.

11) What is your favorite thing about the beach?
-I like walking along the beach around sunset its so pretty.

12) If you were invisible, where would you go?
- I know quite a few places ;)

13) What is one object in your home that you are embarrassed to own?
-I don't think I have anything I'm embarrassed about.

14) Fill in the blank; When I dance, I look like _________.
- Not sure, I get silly and do the City Of Heroes dances lol.

15) Who is one person you wish you'd never met?
-Um.. good question lol im not really sure.

16) What is your favorite fruit?

17) What is your favorite kind of cookie?
-anything with chocolate!

18) If you were an evil dictator, where would you rule?
-Uhh not sure.

19) What do you need to get right now at the drug store?
-candy? lol.

20) What song do you keep hearing over and over again?
-Alot of the ones on my playlist but i love those songs :) .

21) What was the happiest age of your life?
-So far? probably 24 but I do love the friends I have made so... quite a few

22) What is your favorite piece of clothing that you own?
My comfortable pj pants.

23) What two words describe your lifestyle?
-Not sure really.

24) If there is a hell, where is it?
- Hell MI ? i dunno lol

25) Which ocean creature fascinates you most?
-Quite a few of them accually but I like dolphins.

26) On a scale of 1-10; how religious are you?
-depending on what religion you speak of.

27) What historical figure would you most like to have a discussion with?
-What do you mean by historical? Anyone in history? I can't remember the name right now but there is a few ppl.

28) What color looks best on you?
black, blue, green

29) What is your favorite thing about being sick?
-I hate being sick but I like catching up on my sleep and rest.

30) What's new?
-nothing ever is as of late.

31) Why are you here right now?
-Cause I have to be?

32) What commercial do you find most annoying?
-Oooh...I dont have tv :p

33) What was your favorite meal growing up?
-pot roast or chicken and dumplings.

34) If you had to spend the rest of your life in one place, where would it be?
-Somewhere with someone speacial relaxing and just being ourselves playing games and watching movies :)

35) Fill in the blank; I am so much smarter than ________.
-I was a second ago.

36) What one person or thing reminds you of the 80s?
-Retro nite every saturday! Brandon and I City of heroes it up and do that, good times and so much fun!.

37) What is college really good for?
-Hmm.. not really sure I didn't go to college.

38) Where is the most beautiful place you've ever been?
-my backyard? Im not sure but I wanna go to the grandcanyon in AZ

39) What body part aches you the most right now?
-My back

40) When is the angriest you've ever been?
-Um well... there where a few times accually, found a few things I shouldn't of found and Joel calling another women infront of me that he was talking too... you get the idea.

41) What do you waste your time doing?
-I never waste my time. If I thought what I was doing was a waste of time, I wouldn't be doing it..

42) On a scale of 1-10; how much do you trust people?
-9, and it usually comes back to bite me, but I'll still keep doing it. - Ditto AL

43) If you were forced to choose your own death, how would you die?
-Hmm not really sure, Ive always dreamed of sleeping in my bed with the one I love next to me us dying at the sametime in our sleep *shrug* im not really sure.

44) On a scale of 1-10; how photogenic are you?
Um all depends really.

45) What aspect of your personality could use a little work?
-I have a wonderful personality. How dare you suggest otherwise... yeah... I tried... well, self-confidence could use some help. - again I agree AL

46) What is your greatest addiction?
-City Of Heroes/Villians!.

47) What issue are you sick of hearing about?
-Not sure.

48) If you were a professional wrestler, what would your ring name be?
-Mistress Noire.

49) What language would you like to master?
-Umm a few accually.

50) What is your favorite dish at a Chinese restaurant?
-umm geez I don't remember the names but I would know em if i seen them.

51) Who would you least likely expect a phone call from?
-Any of my highschool friends that I havn't talked to since highschool.

52) What is the longest you have ever gone without a shower?
-One time when i was really sick and couldn't move outta bed I think it was a week, cause all i did was sleep.

53) What is the saddest movie you have ever seen?
-Not really sure, i am emotional so um... heh.

54) What time do you usually fall asleep?
-When I feel like it... most times its 2-3am depending if i have to work etc the next day.

55) Where is the worst place to be stuck waiting?
-Emergency room. If you're there, it's not for a good reason. - Agreed

56) What is the cutest animal on Earth?
-Kitties, Bunnys, Puppies... quite a few :)

57) Name one celebrity that has no right being a celebrity.
-Paris Hilton... - I agree with you AL.

58) What hobby have you always wanted to pick up?
-Good question.

Monday, June 18, 2007

Cereal Company Promises 'No More Cartoons' ??


I just got done watching and reading a article on this.
This is freaken crazy.
For the mom's that are wanting to sue cause of this?
You are the ones that feed your kids this stuff so it's not the companys fault, they make the stuff yes because people like YOU buy it and feed it to your kids.
Simple really say NO to your kids when they want it!
Also... to stop advertising to kids under 12?
The parents let there kids watch the TV!
Most parents now a days both work...
They are never home!
So.. the kids will probably end up seeing it!

It's a shame things cost so much that you have to have both people working now a days and wonder why our children turn out the way they do!
I feel you need at least one parent there 85% of the time or more if need be so the kids have someone to turn to and look up to but thats just me, Im so old fashioned :)
But It really comes down to how the kids are raised and how much time is spent with them by the parents.
Now thanks to these mom's Kellogg will be changing their cereals and make them taste like crap, I hate to say it but you know they will now!
So I wouldn't be surprised if we see a drop in the market with Kellogg's so thanks to you mom's that can't control things for taking the cartoons and yummy food I grew up with away :(
Thanks for ruining it for the rest of us that enjoy it, all because probably 2% of you want it YOUR way!
I am just ranting... but seriously!


Double Xp Weekend Is Over! :(

What did you accomplish?

I got my villian Mistress Ivorie 3 bubs from 31

Noire-chan I got from lvl 20-22

Natasha Snow I got from lvl 27.2-28.4

Noirekins I got from lvl 8-21.2

Sonica I got from lvl 35-38.1

I think thats all of them :)
Thanks to everyone that helped!
It was alot of fun and sorry to my other friends we will team up soon!! That you can count on! & when another double xp weekend comes around!

Friday, June 15, 2007


Thats right fokes, I will be playing City Of Heroes/Villians all weekend as much as I can! First character to get some love today is Mistress Ivorie, Mistress Noire's Arch-Nemesis!

Wednesday, June 13, 2007

Tell Me About Yourself, The Survey

Birthday:December 7th 1981
Birthplace:London, Ontraio, Canada
Current Location:MO, USA
Eye Color:blue
Hair Color:red - naturally blonde
Right Handed or Left Handed:Right
Your Heritage:Canadian, American, German, Russian, British
The Shoes You Wore Today:None
Your Weakness:Seeing a kitty cat and wanting to take it home with me, chocolate, few things
Your Fears:Where my life is headed, who I will be with, where I am gonna stay, will i be/feel safe... list goes on
Your Perfect Pizza:meat and cheese :)
Goal You Would Like To Achieve This Year:good question...
Your Most Overused Phrase On an instant messenger:heh, lol, frap, um... quite a few
Thoughts First Waking Up:I wanna go back to bed please
Your Best Physical Feature:I been told my smile and eyes
Your Bedtime:Whenever I feel like it
Your Most Missed Memory:Concerts
Pepsi or Coke:Pepsi
MacDonalds or Burger King:Havn't had either In awhile....
Single or Group Dates:Single, sometimes group depends where we are going and with who
Lipton Ice Tea or Nestea:Nestea
Chocolate or Vanilla:chocolate!
Cappuccino or Coffee:cappuccino
Do you Smoke:nope
Do you Swear:yes
Do you Sing:yes
Do you Shower Daily:yes
Have you Been in Love:yes..
Do you want to go to College:I wish I could but can't afford it
Do you want to get Married:I am ...
Do you belive in yourself:yes
Do you get Motion Sickness:sometimes
Do you think you are Attractive:yes
Are you a Health Freak:somestimes
Do you get along with your Parents:no
Do you like Thunderstorms:hell ya!
Do you play an Instrument:yes - drums, keyboard, base, guitar... havn't played in ages tho
In the past month have you Drank Alcohol:yes
In the past month have you Smoked:no
In the past month have you been on Drugs:no
In the past month have you gone on a Date:yes
In the past month have you gone to a Mall:yes everyday I work I do
In the past month have you eaten a box of Oreos:no
In the past month have you eaten Sushi:no
In the past month have you been on Stage:no
In the past month have you been Dumped:no
In the past month have you gone Skinny Dipping:no
In the past month have you Stolen Anything:no
Ever been Drunk:yes
Ever been called a Tease:yes
Ever been Beaten up:no
Ever Shoplifted:when I was like 8
How do you want to Die:Never thought about it really
What do you want to be when you Grow Up:I am grown up and I still don't know
What country would you most like to Visit:Japan, Europe, few places
In a Boy/Girl..
Favourite Eye Color:don't matter
Favourite Hair Color:don't matter
Short or Long Hair:don't matter but I love long hair <3
Height:taller then me
Weight:don't matter
Best Clothing Style:don't matter - comfortable works best :)
Number of Drugs I have taken:0
Number of CDs I own:uhh alot
Number of Piercings:4
Number of Tattoos:0
Number of things in my Past I Regret:a few


Tuesday, June 12, 2007

Question Thingy

Go to your page (myspace) and list the last twelve people who have commented you. If someone has commented twice, skip to the next new commenter. Skip bands.

1. Zack
2. Scott
3. Catsi
4. Jorden
5. Mabel
6. Fire
7. Ninja Fang
8. R-Weapon
9. Crystal
10. Mrs. Onyejeose
11. Death Sheep
12. Matt

Q: Have you ever kissed 6?:
A: nope

Q: What's the best memory you have of 9?
A: We have been friends since highschool, goodtimes!

Q: When's the next time you're gonna see 4?:
A: I dont know! Probably In CoH tonite!

Q: Is number one cute?
A: haha sure...

Q: What was your first impression of number 7?
A: Cool

Q: How did you meet 3?:
A: City Of Heroes!

Q: Is 10 your best friend?:
A: a good friend

Q: Have you ever seen 6 run around like a maniac?
A: um nope

Q: Do you think 2 has a crush on you?
A: lol, I dunno...

Q: What is the last thing you did with 12?
A: Well, we chatted in City Of Heroes...

Q: Have you ever been in 2's house?
A: No...maybe someday?

Q: Would you ever kiss number 4?
A: hahahaha

Q: Have you ever slept in the same room as 5?:
A: newp, maybe one day when we go to a AZ bar and drink ourselves silly and Pman has to drive us back home and we pass out on the floor........... ROFL!

Q: When's the next time you'll see 10?:
A: idk

Q: Are you really close to 4?:
A: Kinda.

Q: Have you ever kissed 8?
A: Nope

Q: Have you ever been to the movies with 3?
A: Nope

Q: Have you ever gotten in trouble with 8:
A: I think so.... it was one time in coh ...

Q: When's the last time you saw 6?
A: never

Q: Do you even know 9?
A: Of course!

Q: Would you give number 11 a hug?
A: Sure!.

Monday, June 11, 2007

Purple Rose

Your Love is Represented by a Purple Rose

For you, love is all about chemistry and attraction. You totally believe in love at first sight. If a relationship is right, you know it from the start. You're often sure of your feelings. And you're not afraid to express them.

Saturday, June 09, 2007

Things You Probably Didn't Wanna Know About Me =P

[Shoe size] - 9
[Parents still together] - no
[Siblings] - 1 step sister, 1 half sister, 1 half brother
[pets] - 5 cats - Slayer, Salem, Scyko, Bubbles, Olivia.... Then If you count my Sabby Poo back In Canada with my ex Richard.

]- Red, green, blue, purple.. Im sure there is more too!
[Number]- 7
[Flower] - Roses

[Twirl your hair?] Yes
[Have tattoos?] - nope
[Cheat on tests?] - No I dont take tests
[Like roller coasters?] - I Never been on one :(
[Wish you could live somewhere else?] - yeah
[Like cleaning?] - when I get in a mood to clean yes
[Write in cursive or print?] - both
[Know how to drive?] - yup
[Own a cell phone?]- I am gonna get one next payday! Gonna get a deal too!!
[Ever get off the Internet?] - newp

[Been in a fist fight?]
- yes
[Considered a life of crime?] - no
[Considered being a hooker?] - no!
[Been in love?] - yes
[Made out with JUST a friend?] - no
[Been in lust?] - not that i remember
[Kicked someone in the nuts?] - on accident
[Current clothing] - Sweater and PJ pants
[Current hair] - Dyed Red.. Letting it grow long, odd time ill cut the dead ends myself, nothing fancy.
[Current thing I ought to be doing] - whatever I want... nap sounds good.. then Retro Night with my best friend <3 samething I do every Saturday night, look forward to it every Saturday! =D
[Current cd in stereo] - Flyleaf
[Last movie you saw] - Night At The Museum with Ben Stiller
[Last thing you ate] - Chick-fil-a - #4 - large with a half sweet half unsweet tea :)
[Believe there is life on other planets?] - Yes
[Read the newspaper?] - Nope
[Hate yourself?] - Heck No! I love me and if you don't to bad for you :p
[Have an obsession] - Not really
[Believed in love at first sight?] - Yes
[You believe in "the one?"] - yes!
[Are you a tease?] - I can be yes
[Too shy to make the first move?] - I can be yes

- Yes
[Sarcastic] - Yes
[Shy] - Yes can be
[Talkative] - yup

1. pierce your nose or lip:: Nose
2. be serious or be funny:: funny

1. simple or complicated:: complicated
2. What time is it:: 7:02pm
3. Name:: Tina
4. Nickname(s):: Teenie, Noire, Mistress, Tina Noire, Sis, Babe, Hon, Baby, Noire-chan, Sweetie.... Im sure there is more... heh

1. Where do you want to live: Somewhere I will be safe and loved for me, taken care of .... Be happy.... list goes on....
2. What kind of job do you want: I love the job I have right now, I just need more hours
3. Do you want to get married:: I am married... I have always wanted to get married and well what I listed in question one

1. Nervous Habits::
Biting my nails, tapping a pen on my desk... few things
2. Are you double jointed: no
3. Can you roll your tongue:: yes
4. Can you raise one eyebrow:: yes
5. Can you cross your eyes:: yes
6. Do you make your bed daily:: nope, only when I wash the sheets and stuff heh

1. Which shoe goes on first::
2. Ever thrown one at someone:: yes
3. How much money do you carry in your wallet?:: Usually My debt card.. sometimes I will carry cash and when I do its usually $20 or so but its never in there long

In the last month have you...
Bought something::
Gotten sick:: yes
Sung: yes
Felt stupid:: yes
Missed someone:: yes all the time :(
Gotten drunk:: yes
Danced like crazy:: yes
Gotten your hair cut:: i do it myself, but yes
Watched cartoons:: of course

Last Person that...
Slept in your bed::
Joel and all 5 cats =P
Saw you cry:: Heard me cry is more like it but Brandon
Made you cry:: Myself worrying and being scared
Saw a movie with you:: Joel
Said 'I love you' to you: Joel

Been to California::
Been to Canada:: *looks at birth cerificate* Duh.. Im canadian, just live in the US now ;)
Been to Europe:: no
Wished you were the opposite sex:: nah
Snuck out of your house:: I just leave when i want

More Comment Tags!

Free Comments and Graphics at pYzam.com

Free Comments and Graphics at pYzam.com

Free Comments and Graphics at pYzam.com

Friday, June 08, 2007

Monday, June 04, 2007

So Tired....

Well I got home from work not long ago.
Im beat...
I gotta get up and go back to work in about 7hrs
Man I dont' wanna go to sleep but I am gonna have to or I am gonna be really tired tomorrow and even more bitchy
Well gonna go lay down..
post more later, I have a phone call =D
*goes off smiling* =D

Fyi... pause the playlist at the bottom of the page to watch this vid, I really enjoy it, thanks to a friend of mine for posting it on my myspace blog :)

Sunday, June 03, 2007

What Should I Do?

Well it's now going on after 1pm
I thought I could get back to bed and get some more Z's before work and stuff, and I can't.
Good news I finally found out what was causing my lag with city of heroes, the fan inside my compy broke so now cause I gotta save my moneys I got the standup fan blowing right on my compy. So it's like having a over sized fan to cool my pc instead of the small one and its working wonders so I am gonna leave it there.
Well, I had a talk today with a friend of mine and now I just don't know, I feel the way I feel I want what I dream about and I mean who doesn't?
But yeah I get his point
Right now I just think...
Well what if I just turn into supa bitch mode and just reverse who I am totally.
Just don't care and quit giving and just... I don't fucking know
I mean I know it's not who I am, but what if I just change?
How would that make others feel and such but if I do change what do I care really.
Sometimes I just feel I should just give up my hopes and dreams and where I want to be in life. I don't even know why I am posting this probably just to get the way I feel and my thoughts out there... again I dunno Im just typing.
I do need to get this out so i can TRY and get some sleep.
My minds been goign a mile a min since last Thursday and I havn't been able to sleep or concentrate, all i been wanting to do is keep going and going like that dang pink bunny.
I know what I need/want in life to be happy, but why can't I have it or find it or whatever? I mean it's like I have it and/or I find it then I get scared and I sit back and just think... okay....
I am not trying to be drama queen here its just the way I feel.
I mean sometimes yeah I can get clingy cause when I find good friends or something I love or even someone I don't want to let go because I dont' have very many people in my life that accually give a shit. I get scared I am or might loose them and I don't want that.
I have my dreams and yeah everyone does and people who have high dreams are gonna do what they can to fight for them. Others will just sit back and let them pass on by and be like whatever.
I was always taught to fight for what I believe in and you know i try to do that everyday. It's just so freaken hard.
I mean I know life isn't easy but it just makes me so freaken mad cause all I want is to be happy, and all that stuff. Everyone does !
I do like challanges but some challanges are just... I dont want them!
I was trying to sleep but I had all this going though my head, I had to get it out somewhere and some way... and I have no one to talk to right now.
So my blog it is.
Feel free to comment or for those of you that know my email or IM name, feel free to do so or for those of my friends that read my blog, feel free to call me or txt me.
I work tonite from 5pm-??
Due to a floorset at work
Ill be around eventually, hopefully I got enough out and off my mind that i can at least get 2 or so hrs before I gotta get up take a shower and go to work.
Until next time....
Im out
before I do though.. one question I always wonder if there is something seriously wrong with me or am I alright? with my dreams or whatever.... ah well time to sleep.....
I hope
Zzzzzzz....... maybe

ps.... Im also just so scared of where my life is gonna go, where i am gonna end up, will i be safe, will i be loved again for who i am and able to love someone who will love me back and take care of me and let me do the same for them... just so many things.... anyways... gonna try now before my brain starts to think, worry, stress, etc.... again..... - But I mean its not like I dont love Joel and he don't love me... but we just can't trust each other... or is it he just can't trust my friends.. i dunno - Zzzzz

Sakura - RP Character Of Mine - Bio coming soon!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Once upon a time ago I roleplayed on myspace. I was a catgirl named Sakura. I had 5 roleplay accounts. I am down to one now but I am rarly on anymore. After all the drama with Sakura I had deleted that account but she was one of 2 accounts I really enjoyed. I had a blue haired Sakura too but the one I am talking about is the Pink Haired one *points above at pic*

She represented my soft, sencitive emotional side of me. The things I dream of in life... Family friends etc etc. You get the idea ^_^

Ill finish this more later, stay tuned!

What Kinda Neko Am I ?

What kind of neko are you?

You're a loving neko! Sometimes people might think you are a slut but all you want is human contact. You have so much love to give but no one to give it to. Don't give up! You'll find someone.
Take this

Mew Mew!

What Anime Cat-girl are you?

Your a sweet catgirl.Shugary sweet and always trying to do the right thing, helping out the needy and and smiling sweety are what you do best. But your never going to brag, thats why people love you so much. Except..when your driving us insane with your over amout of kindness.
Take this

Saturday, June 02, 2007

Questions - Thanks Mabel =)

1. Do you still talk to the person you lost your virginity to?


2. Is it harder to be rejected or to reject someone?

To be rejected. To reject someone is funny sometimes. (agreed x2)

3. What kind of music did you listen to in elementary school?

Honestly I can't even remember, I know it was alot of 80's music like New Kids On The Block etc =)

4. What is the best thing about your current job?

I basicly get paid to hang out, but when we do have shipment or floorsets we do work our butts off... It's pretty easy and fun =)

5. What is your next major goal in life?

Well things are a bit rocky right now, I know what I need to do and stuff but I just want to be happy right now, loved for me! and other things, u know how it goes...

6. What's the last thing you drank?

Mt Dew FTW!

7. Have you been on a date in the past week?

Yeah guess you can say I have, went to lunch with Joel

8. Where are you going on your next vacation?

Not sure, back home for a visit sounds good, but with everything going on... I can't take a vacation right now

9. Have you ever thrown up from working out?

Nope, just being really hungry after =P

10. Are most of the friends in your life new or old?

All of them are pretty new when it comes to friends, I I do have some old friends but alot of my old friends don't talk to me :(

11. Have you ever gotten so wasted you didn't know what was going on?

never to that point (agreed)

12. Do you like pulp-y orange juice?

No Pulp free please

13. Are you touchy feely?

*giggles at mabel's remark* - Hm I can be sometimes I guess... All depends who I am involved with the person

14. Did you cry at your high school graduation?


15. Do you prefer the tanning bed or the sun?

I like the sun - although I burn to a crisp

16. Where are two of your favorite places to eat?

Hometown Buffet is one, Usually buffets more choices... Im not all that fussy though as long as its not seafood.

17. What could you tolerate...someone who snores or a sleep walks?

snoring because sleeping walking is too zombie like (agreed)

18. Do you consider yourself bi-polar?

No not at all

19. What's something your friends make fun of you for?

my snorting maybe - ROFL - Me too mabel! And a few other things but its all good :)

20. What's your worst personality flaw?

I honestly just woke up, give me a few to think, I know Im not perfect... Just need a few to think :)

21. What color underwear are you wearing?

Haha mabel! - Blue and Pink flowers =P

22. Would you ever parachute off of a plane?

Im scared of heights but hmm maybe I dunno

23. Have you ever rode an elephant?

yes when I was little

24. Are you Irish in any way?


25. Have you ever ridden in a U-Haul?


26. Do you like to play Scrabble?

*looks at mabels remark* I Love Scrabble even though my spelling is crappy lol, but I do like playing :) *nudges mabel*

27. Have you ever been to a nude beach?


28. Have you ever drank Jack Daniels?


29. Have you ever had sex on the beach?

The drink yes... the accual thing.... no

30. What are you saving your money for right now?

Life changes... nuff said

31. What was the last gift card you received?

Bath & Body Works

32. Who do you like right now?

Names will not be mentioned *sits back with a smile* Quite a few people though, they been amazing friends and they know who they are =)

33. Does the number of people a person's slept with affect your opinion of him or her?

Yes, and No... Hard to explain cause I mean no one is perfect but then again... depends on the relationship and reasons and well... I just have no comment right now ... *brain is sleeping still*

34. Do you look at the toilet paper after you wipe?


35. What do you do when you spot a bug in your house?

depends on the bug, sometimes my kitties already pounced for me so all i have to do is get a napkin and drop it in the toilet :)

36. What is your favorite Disney movie?

The Wizard Of Oz & Willy Wonka's Chocolate Factory... Um... quite a few :)

37. Where were you 1 hour ago?

Sleepin in my bed .... Zzzzzz... Im awake HONEST!

38. Who was the last person you talked to on the phone?

Customers at work... unless you mean talk talk... Joel

39. What was the last thing that really made you smile?

Playing CoH last nite and Running mishes with one of my best friends while talking to another good friend of mine *pounce*

40. What are you doing right now?

Sitting here filling this out... thinking of mabel's comment thats making me hungry =)

More Quiz's - Thanks AlanS aka Matt =)

You Are a Natural Flirt

Believe it or not, you're a really effective flirt.
And you're so good, you hardly notice that you're flirting. Your attitude and confidence make you a natural flirt. And the fact that you don't know it is just that more attractive!

Your Mind is PG-13 Rated

Your mind is definitely a little dirty. You're naughty, but not trashy. You don't shy away from a dirty joke, and you're clearly not a prude.

Your Kisses Are Medium-Hot

Your kisses are definitely sexy, but you're not about to make anyone gasp for air. You take it slow and steady... and you ramp things up when you get the right signals. Your kissing style is adaptable and adept. And people who kiss you love it!